Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård

Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård
Längtan efter vår

fredag 15 oktober 2010

Utmaning

Jag har fått en utmaning av min bloggvän Anne-Lie med bloggen Skaparglädje
Man ska svara på 10 frågor och sedan skicka vidare.
Här är frågorna och mina svar:

1. What is your favorite word?
Kärlek

2. What is your least favorite word?
Krig och våld

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
Livsglädje

4. What turns you off?
Orättvisor, elakheter

5. What is your favorite curse word?
Använder inga svordomar

6. What sound or noise do you love?
Fågelsång

7. What sound or noise do you hate?
Kulsprutor

8. What proffesion other than your own would you like to attempt?
Biståndsarbetare

9. What proffesion would you not like to do?
Rörmokare

10. If Heaven exists,what would you like to here God say, when you arrive at the Pearly Gates?
Jag tror på både Gud och himlen. Jag kommer att tacka honom för allt han gjort för mig och be honom om svar på alla varför, allt som hänt i livet som jag inte förstått meningen med.

Ja, då skickar jag utmaningen vidare till:
Trädgårdsdrömmar
Fammo handarbetar
Isis drömmar
Alen trädgård
My rented garden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar