Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård

Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård
Längtan efter vår

fredag 1 april 2011

Blooming Friday - On the Ground

Hos Katarina med bloggen Roses and stuff hittar du länkar till flera bloggar, som är med i dagens tema - På marken. Jag har inte så mycket att visa från trädgården ännu, så jag väljer att visa bilder från tidigare år.
Tänk snart är vi där!

Om ca 1 månad ser det ut så här i Fagerås! Tyvärr inte hos mig!

På den här bilden är det förväntan i luften, flyget från London har kommit ner på marken och strax kommer dottern och barnbarnen att kliva ner på svensk mark, så härligt varje gång de kommer!

Än finns det möjlighet att vara med i min utlottning, klicka på sjalen i högerspalten, så kommer du dit!

Jag önskar er alla en härlig vårhelg!

20 kommentarer:

  1. Ohhh och ahhh. Lökmattorna som du har är ju helt magnifika! Du har det verkligen vacker på marken...backen med olika narcisser är ju som en dröm Christina!

    Ha en skön vårhelg,
    kram Anna vattenkanna

    SvaraRadera
  2. Det var många fina bilder du visar på dagens tema. Tänk när det blommar så fint.
    Önskar dig en skön helg!//Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Helt ljuvliga bilder, man blir glad ända in i hjärteroten. Förstår att du väntar på dotter o barnbarn. Ha en trevlig helg/Monne

    SvaraRadera
  4. Visst längtar man till alla blommor börjar kika fram! Några så fina lökmattor har jag inte hos mig heller, men man kan ju drömma! Kul med Londonbesök förstår jag. Ha det så mysigt! /Anette

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder! Ha en riktigt fin helg tilsammans med dottern och barnbarnen!
    Ylva

    SvaraRadera
  6. Så härligt det ser ut....Det ska hända mycket i naturen nu de närmsta veckorna och det känns så bra.
    Ha en trevlig helg och tid med familjen....

    SvaraRadera
  7. i love the field flowers.

    SvaraRadera
  8. Hej Christina!
    Wow, vilka bilder på vårens blommor som täcker markens yta, tänk, vi är snart där!
    Förstår att du vill att planet ska snabbt nå marken då nära och kära är på väg :=)
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Inget är som väntans tider, visst är det så trevligt när de kommer på besök. Underbart vackra markbilder du bjuder på idag Christina.

    Trevlig Helg/ Tyra

    SvaraRadera
  10. The spring flowers look beautiful. So nice that your family came to visit - I am sure you had lots to talk about!
    Have a good weekend.

    SvaraRadera
  11. Oj oj oj, så vackra vårbilder. Nu är vi nästan där, så härligt ! Ha en skön helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  12. Scilla, detta ogräs :-) är helt underbar när den blommar. Den blå färgen finns det inte mycket som slår.
    Förstår att ni kommer att få en trevlig helg med barn och barnbarn.
    Birgitta

    SvaraRadera
  13. Har varit i fagerås en gång o det är så vackert där när alla narciser blommar :) Kram Suss

    SvaraRadera
  14. Vilka under bara bilder du visar på marken. Så skulle jag vilja ha marken jämt.
    Ha en riktigt bra helg.
    //Kerstin

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder du visar!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  16. Hej Christina!

    All vår väntan bliver svår... så känner jag just nu, snuvad på den fina helgen som var utlovad... suck.

    Kram H.
    PS Tack för att du är med i utlottninggen, det gör mig glad! Fint du har länkat, tack!

    SvaraRadera
  17. Vilka underbart vackra vårbilder! Snart är vi där:)
    Ha en trevlig söndagkväll!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  18. Himmel vilka fantastiska blomsterängar!! Man blir ju överlycklig av att se sådant.
    Kram

    SvaraRadera
  19. Så mysigt med barn och barnbarn på besök!

    SvaraRadera