Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård

Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård
Längtan efter vår

fredag 5 februari 2010

Fredag igen...

...och maken är ledig. Vi har just kommit hem från en liten shoppingrunda. Har köpt hem blomjord till mina krukväxter. Snart är det dags att ta itu med dem. Jag köpte också lite krukor 7x7 cm, så jag har något att skola om sådderna i sedan. Men jag köpte bara 1 fröpåse, nämligen taklök. Jag har sått det tidigare och dom är lätta att driva upp. När vi kom hem var solen på väg ner, och då såg det ut så här från balkogen:
 
Jag tänker också visa några pelargonbilder idag, håll till godo:


Kommer inte ihåg vad denna heter



Mårbacka


Platinum, spaljepelargon

Jag önskar er alla en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Tack för de fina orden på min blogg....kul att du hittat dit:)
    Verkligen härliga bilder du tagit!

    SvaraRadera