Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård

Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård
Längtan efter vår

tisdag 16 februari 2010

Snöar idag igen...

Nu tycker jag att vi fått tillräckligt mycket snö. Den kan få ligga kvar över sportloven, men sedan får den gärna börja smälta undan. Så här såg det ut för två år sedan
2008-02-10

Och så här såg det ut förra året 2009-03-13


Så olika det kan vara! När blir det i år?
Ha det riktigt bra!


5 kommentarer:

  1. Vad roligt jag hittade hit första gången idag. Hit kommer jag igen. Ha en riktigt fin kväll. Lägger till dig i min trädgårdslista om det är OK./Gela

    SvaraRadera
  2. Välkommen Gela!
    Roligt att du vill följa min blogg!
    /Christina

    SvaraRadera
  3. Vintergäck! Hade glömt att jag har dem. Tack för påminnelsen.
    Fast visst är det ändå bäst med dessa variationer, tänk om det alltid var samma datum som t ex vintergäcken blommade, hur kul skulle det vara?

    SvaraRadera
  4. Ja visst har du rätt, Anette! Det är skönt att inte allt är förutsägbart.

    SvaraRadera
  5. I år får de nog vänta ett bra tag innan de når över snökanten.

    SvaraRadera