Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård

Jag vill gärna dela med mig av mina drömmar om och bilder från min trädgård
Längtan efter vår

måndag 15 mars 2010

Måndag igen......

... och en ny vecka. Tiden går alldeles för fort! Det är så mycket man skulle vilja göra. Idag har jag sått några sommarblommor. Har också varit ute och gått en sväng, solen skiner, men det blåser lite kall nordanvind. Vintern håller ännu sitt grepp, men snön sjunker så sakteliga ihop.





Så här ser mitt växthus ut just nu, ser lite fruset ut, eller hur?




Muren runt jordkällaren syns mer och mer för varje dag!






Jag köpte en kruka påskliljor. Dom var vita med gul 'trumpet'.














Tulpaner som jag fick av maken i lördags är fortfarande fina!








Ha en fortsatt bra dag!

3 kommentarer:

  1. Jag har också en massa snö fortfarande men det minskar så sakta när solen lyser om dagarna! Härliga blommor du njuter av inne! Ha en skön kväll! / Irene

    SvaraRadera
  2. Wow...Underbara Foton ♥
    ☼-liga *Kramar* från mig!!!

    SvaraRadera